4. lokakuuta 2011

Tuiki tavallinen tiistai

Haha, tää on nyt tavallaan tällainen päivä Anitan kanssa Kuopiossa, vaikka ei ollu tarkoitus tehdä tällaista. :D mutta...

Oikeasti nää kaks kuvaa on eiliseltä, kun oli mieletön sää. Siis kuinka moni pääsee opiskelemaan näin UPEISSA maisemissa?! Voi ihana.



Tänään on vedetty myös raivolenkki sateessa. Anatomia, koulu, raha, kaukosuhde ja jotkut ystävyyssuhteet alkoivat pyöriä häränpyllyä mun päässä, joten oli aika päästää mun lenkkarit tuulettumaan.

mun  ihanat Adidaksen babyt, joissa mun polvi ei kärsi. <3

Sää heijasteli tänään mielialaa vähän liiankin hyvin, varsinkin ennen lenkkiä (tosin myös lenkin jälkeen).

Ja nyt takaisin lenkiltä palanneena, pää vähän puhdistuneena ja keventyneenä ja erittäin märkänä...


Että adjöö vaan. Onneks huomisillalle on huomattavasti kivempaa tekemistä. <3  Until that, näillä mennään. :D

2 kommenttia:

  1. Hei,

    löysin blogisi tänään ja luulenpa, että saat minusta blogisi seuraajan. Olen viimeisen vuoden terkkariopiskelija ja olen nyt alkanut miettimään, että olisiko sittenkin pitänyt hakea lääkikseen. Yritän tähdätä vuoden 2013 pääsykokeisiin. Voitko kertoa enemmän kokeesta, lukutekniikastasi jne.
    Kiitos!

    -Nita-

    VastaaPoista
  2. Hei Nita!

    Tarkoituksena on tehdä oma postaus pääsykoevalmistautumisessa. Mulla vaan sisäänpääsy vei sen verta monta vuotta, että postauksesta tulisi piiii-iihiitkä. :D Tänä aikana tuli kokeiltua jos yhtä sun toistakin lukutekniikkaa. Kunhan vaan ensimmäinen anatomian tentti on ohi ja aikaa tällöin huomattavasti enemmän, lupaan tehdä aiheesta perusteellisen kirjoituksen. :)

    Ja mukavaa että oot löytäny tänne. :))

    VastaaPoista