5. joulukuuta 2011

joululahjoja kuusen alle


Harmittavasti mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeampi on keksiä niin kavereille lahjoja (vanhemmista nyt puhumattakaan, nuorempana sitä riitti kun antoi äidille todella kauniin piirustuksen...) kuin, kauheata kyllä, itsellekin lahjoja! Nyt sitä toivoo varsin suuria asioita, mutta vähemmän, mikä toisaalta on kyllä hyväkin. Ekologisempaa, ja niin edelleen... Näin vanhempana sitä myös haluaisi vain viettää laatuaikaa poikaystävän ja vanhempien ja siskon ja kavereiden kanssa. :) Toivottavasti mun tontut on kuulolla, sillä oon mä jotain pientä keksinyt...

Mennääksemme kollaasin sisältöön;
Ylhäällä vasemmalla on uusi Hackmanin Matador-sarjan kasari. Mulla on yksi sellainen jo ennestään, mutta sillä on käynyt jotain... hassua. :D Yhtenä kauniina päivänä siihen vain alkoi tarttua kaikki kiinni pohjaan, ja pilallahan se sitten oli. Kaveri ei ollut edes kovin vanha. :( paras kasari ever.
Keskellä ylhäällä on varsin kuuluisa Eero Aarnion suunnittelema Swan-lamppu. Haluiaisin jonkun näyttävän lampun koristamaan olohuonetta, ja tää oli yks parhaimmista vaihtoehdoista. Tosin, kuten yksi kaveri sanoi, varsin toimistomainen lamppuhan toi on, mutta jotenkin silti kiva. :) Harkinnassa on muutama muukin lamppu, pitää käydä vähän hiplailemassa...
Oikealla ylhäällä on Polarin FT60-sykemittari. Mä oon jo pidempään haaveillut sykemittarista, mutta jumaleissön ne on kalliita kavereita! Tässä nyt yhdistyis monta asiaa, mitä sykemittarilta toivoisin. Tässä on mahdollisuus harjoitella valmiiden harjoitusohjelmien mukaisesti, mikä on mulle ainakin tosi hyvä. Oon superhuono keksimään ite mitään harjoitusohjelmia, kunhan vaan juoksen lenkillä eteenpäin, joten tällainen olis ihan kiva. :) ostamalla lisälaitteen tolla voi myös mitata matkaa minkä on juossut, mikä on mulle superhyvä!
Alhaalla vasemmalla on New York. Tämä on luultavasti joululahja mulle itselleni sen jälkeen kun olen ollut koko joululoman töissä. :D Ensi kesänä olis tarkoitus paukata Y:n kanssa Amerikan luvattuun maahan, toivottavasti rahat vaan riittää...
Alhaalla oikealla on DVD-soitin. Mun telkkari on ikiikiIKIvanha putkitelkkari, joten mun ainoo toivomus mun uuden DVD-soittimen suhteen on se, että se sopii mun telkkariin. :D
Alhaalla on myös uusi torkkupeitto. Mulla on ihan kiva torkkupeitto omalla sohvalla, mut mä kaipaisin jotain ultimatepehmeää, suurta, lämmintä (saanko vielä kerran sanoa suurta) torkkupeittoa mun halikaveriks. Sohva on yks mun lempipaikoista mun kotona, se on just sopiva, muistuttaa mua kaikista kivoista hetkistä mitkä sillä on vietetty ja noh, tykkään tästä muutenkin. :D
Viimeisenä muttei vähäisimpänä alhaalla on lahjakortti. Tän sisältö on vapaavalintainen. Vaikka aineelliset lahjat on ihania, niin parhaimmat lahjat on aineettomia. :) Kuten yllä sanottiin, musta ihaninta on viettää aikaa mun rakkaimpien kanssa. Joten jos joku tarjoaa lahjakortillisen omaa aikaansa mulle joululahjaks, mikäs sen parempaa. :)

Onko teillä jotain ihania joululahjatoiveita pukille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti