9. toukokuuta 2012

Home sweet home where the personalities splash


Tuli yhtäkkiä älytön ikävä Helsinkiin. <3 En oo vissiin ikinä ollu (kalenterista tarkistin, että en OIKEASTI ole ikinä ollut!) näin pitkää putkea Kuopiossa, junan tutuille penkeille istahdan vasta ensi viikon tiistaina tai keskiviikkona, jolloin olen ollut täällä putkeen kolme ja puoli viikkoa. Huih. Onhan se jo aika tuulettaa aivojaan pääkaupunkiseudun sykkeessä. ;D Lisäksi Hesarissa oli tänään loistava juttu Graciaksesta, joka näytteli myös Louhimiehen Vuosaaressa. Suosittelen lukemaan, ihanaa että mun sisäinen räppiprinsessa ei oo vielä hävinny mihinkään. ;)

4 kommenttia:

  1. moikka !

    Mä luin tätä sun blogia koko pääsykoeurakan ajan ja olin se joka mietti HKI vai kuopio.. no päädyin Helsinkiin ja PÄÄSIN SISÄÄN!!! :) kiitos sulle tästä blogista, oli iso motivaattori! kivaa kesää:)

    t. Hanna

    VastaaPoista
  2. Mitä mukavalle blogillesi on tapahtunut, kun pitkään aikaan ei ole tullut uusia päivityksiä?

    VastaaPoista
  3. Hei! Mikset enää pidä blogia? :(

    VastaaPoista
  4. Moikka! Oon helsinkiläinen opiskelija ja ehkä hakemassa Kuopion lääkikseen ensi keväänä tai sitä seuraavana. Tuo jälkimmäinen vaihtoehto on melko todennäinen ottaen huomioon että aloitan kemman ja fyssan opiskelun lähes nollasta (lukiovuosista on vierähtäny jo muutama tovi..). Helsinkiin tuskin haen koska haluan pelata varmemman päälle ja päästä muutamassa vuodessa lääkikseen. Miten oot viihtynyt Kuopiossa? Osaatko sanoa millasta opetus on siellä verrattuna muihin lääkiskaupunkeihin? Mulla yks vaihtoehto olis, siis jos Kuopioon pääsen, hakea seuraavana vuonna taas pääsykokeen kautta Hesaan. Mutta voipi olla että sitä viihtyis Kuopiossa niin hyvin etten enää Hesaan haikailisi. :) Aiemmin asuin Turussa mutta ikävöin niin paljon pääkaupunkiin että jätin opinnot siellä kesken. Kuopiossa oon kerran käynyt ja tykkäsin kyl paikasta paljon! Käykö moni sun opiskelukavereista töissä lääkisopintojen ohessa? Itse varmaan joutuisin näin tekemään mutta mietin jääkö sille lainkaan aikaa.. Lääkisopinnot kun ei ole sieltä helpoimmasta päästä. :)

    Kira

    VastaaPoista