7. marraskuuta 2012

All I want is to be home

Mun mielestä sisustus on superihanaa, mut mä en oo siinä mitenkään kauheen hyvä. Tai mun luonnollinen tapa on täyttää koko kolo pienillä ja suurilla tavaroilla, ja loppujen lopuks mua alkaa ahistaa se että mun koti on niin täynnä juttuja. :D Ongelmana varmaan on se, että tykkään niin monenlaisesta tyylistä. Tavallaan musta on ihanaa jos kaikki on kliinistä ja valkoista, puhdasta ja minimalistista, ja esimerkiks mun kaverin Vernan kotia joka on vähän tähän suuntaan mä suorastaan rakastan. Ja samaan aikaan mä tykkään sellaisista rennon retkeistä, vähän sotkuisista ja tavaroita täynnä olevista kodeista. Ja sit mä yritän sovittaa näitä molempia mun kotiin, niin no eihän siitä tuu mitään. Mun koti ei oikein valmistu just tän takia. :D Tässä kuitenkin jotain inspiraatiokuvia mulle ja teille.
samanlainen lamppu ku mikä mun olohuoneeseen tulee!
tykkään tässä kaikesta: sohvasta, pöydästä (paitsi et vihaan lasipöytien pyyhkimistä) ja ennen kaikkea taas toi lamppu!
samalla myös tällainen olis ihana, siis toi kirjahylly on pelkkää rakkautta
mut eikä toi tiiliseinä! ja siihen pariks sellanen ihana avoin loft-asunto... ah.
söpöjä ja epäkäytännöllisiä pikkuesineitä ripoteltuna pitkin poikin...
taulusommitteluja seinälle

Point being, mä haluisin molempia. Senpä takia mun makuuhuone on nyt tummaa puuta, syviä vihreitä ja puumaisia lamppuja. Ja olohuone on vähän kaikkea sekaisin. :D Tällaista inspiraatiota pimenevää keskiviikkoiltaan. :)

kuvat Stadshem ja Alvhem

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti