6. marraskuuta 2012

I said hey, what's going on!

Aattelin tehä vähän tällaisen "päivä Anitan kanssa" -postauksen. Näitä pyydetään aina välillä, mut koska mun päivät on melkein aina suht samanlaisia, niin turhaahan niitä on liian usein postailla :D Mutta, pidemmittä puheitta. Suht tavallinen torstai mun kanssa.

klo 7:00
Normaalisti, jos mä meen kasiin niin mun on pakko herätä jo puol seittemän. Vaikka mun aamutoimiin menee vaan vähän päälle vartti, syynä aikaiseen herätykseen on yksinkertaisesti tämä: joka ikinen aamu on saatava lukea Hesari. Mun aamiainen on joka ikinen päivä puuro (joo, oon jämähtäny kurppa :D), jonka kanssa juon motillisen kahvia mun Taika-mukista (nyt oli ollu maito loppu jo joku kaks päivää ja olin liian kiireinen käymään kaupassa, niin ei kahvia mulle :/).

klo 7:50
Yön aikana oli satanu useempi sentti lunta. Mä olin suht järkyttyny tästä jutusta, vaik oikeesti onhan se nyt hitosti kivempi että on lunta kuin että on räntää... Mut voisko olla olematta kumpaakaan! Muutenki mua stressaa ku kaikkialla on joulujuttuja ja sellasia. Musta joulufiilistelyn (lukuunottamatta glögin juontia, koska glögi on maailman parasta) voi alottaa vasta joulukuussa.

klo 9:00
Koulupäivä alkoi BIS:n eli BIoStatistiikan harkalla, jossa käsiteltiin jotain... No en todellakaan oo yhtään varma että mitä! :D Nää asiat ei oo mulla ihan handussa, koska a) vihaan todennäköisyyslaskentaa b) olin varma että sitä ei enää ikinä tarvita c) histogrammit ynnä muut ei vaan puhuttele mua. :D

klo 11:15
Mun koulupäivä jatkui LYF:llä, josta tosin ehdin istua vain ekan puolikkaan, joka käsitteli hampaita. Luennoitsija kertoi, että koko lääketieteen curriculumissa hampaita ja niiden terveyttä käsitellään parin hassun luennon verran. Kuuden vuoden aikana! Musta se on aika jännä, koska hampaat on kuitenki suussa, joka on olennainen osa päätä. :D tai et, vähän enemmän vois olla! Puolikkaan jälkeen kävin kaverin kanssa syömässä ennen kuin suuntasin bussiin kohti töitä.

klo 12:30
Bussissa mä yritin vähän paneutua BIS:n ihmeelliseen maailmaan, jotta en olis ihan aina näin pihalla. Mä kaipaan julkisia myös tässä mielessä: mä hirveesti tykkään lukea niissä, jotenki se tärinä tai jokin saa mut keskittymään paremmin.



klo 13:15
Mun vuoro Jack&Jonesilla alkaa. Tää kuva on tosin oikeesti otettu mun kotoota, ja alla on mun muutama viikko sitten ostettu Ivana Helsinki for Luhta Home -kaitaliina, mikä on ihan superkiva! Oon tykänny hurjasti olla tuolla töissä, ja vaikka vaatemyyjän työ onkin mulle vaan väliaikaista, niin täytyy kyl sanoa että tällaisissa töissä mä viihdyn ja jos en olis halunnu lääkikseen, niin luultavasti oisin yrittäny jossain vaiheessa kivuta hieman ylöspäin vaatebisneksessä. Mut kivaa näin väliaikaisestikin!

klo 18:00
No pitihän sitä uutta Hanko Sushia kokeilla. Musta ihan ok sushia, vähän kuivakkaa ehkä, mut toi oli avajaistarjouspaketti, niin mä nyt luotan siihen, että se oli ainoostaan siitä syystä. Lisäks mä en yhtään tykkää tost vähän makeemmasta soijasta, mitä Hanko Sushi käyttää. Musta sen pitää olla silleen kunnolla suolasta ja wasabia pitää sekoittaa sinne joukkoon runsaasti!

klo 21.45
Tää kuva on oikeesti mun kaverin Hennan, ja otettu keskiviikkona Matkuksen ilta-avajaisten jälkeen. Mut herranjestas, tollanen se nyt on! Upee juttu, ja vielä kerran suosittelen lämpimästi kaikkia kuopiolaisia, ja lähellä asuvia, tutustumaan Matkukseen (ja tietty käymään Verkussa ja Jäkkärissä ;D). Mut leikitään et tää on torstailta, jolloin mä pääsin töistä 21:45 (eka sulkukassanlasku on aina bitch). Mentiin työkavereiden kanssa oottelemaan bussia.

klo 22:50
Ja sitten venaillaan toista bussia, joka armollisesti lähti yli vartin myöhässä. Kiva. Venasin sitä siis sellaiset mukavat puol tuntia, ja oli suhteellisen kylmä ja mulla aivan liian vähän päällä (kuten yleensäkin). Kävin tässä välissä myös ostamassa vääriä pattereita paristoja, jonka luonnollisesti huomasin vasta kotona. Kotona olin siinä puol kahentoista aikaan, jolloin piti jo aloittaa pakkailu Helsinkireissua ja Pseudoa varten, todella kivaa.

No mut tällainen on suht normaali päivä mulla. Oliko hyvä/kiva postaus, vai ihan täyttä kukkua, eikä tällaista haluta enää nähdä? :D

kaikki kuvat lukuunottamatta iltakuvaa Matkuksesta, on mun ottamia. :)

1 kommentti:

  1. Ihanaa ihanaa, vihdoinkin kuvapäivä Anitalta :)
    Toi on kiva asia jos oma työ miellyttää. Myös se väliaikainen. Itse olen pohtinut omaa osa-aikaista työtä nyt jonkun aikaa, enkä tiedä tykkäänkö siitä vai en. Enkä oikein tiedä kuinka voin jatkaa sitä lääkiksen aikaan kun vuoro on aina 6-14 eikä mikään muu. Toisaalta ei jaksa ajatella työnhakua näin pääsykoelukemisen rinnalla, joten pitää ehkä my job has come to stay :)

    VastaaPoista