10. tammikuuta 2012

Back to basics

Mä luulin saaneeni ton Dubain part II ulos, mutta se ei näy täällä! :(( Buhuu. En tiiä mitä sille raukalle kävi, täytynee tehä uusi. Onneks mulla on luonnostelma tallella koneellani muussakin muodossa kuin täällä, mutta ärsyttävää. Mur. Itsehän en ole mitenkään varsinainen minkäänlainen tekniikkanero, joten kun se kerran katosi, niin se katosi. :D 
Huomatkaa opintopisteiden jatkuva paukkuminen ylänurkassa. Latinan jälkeen sinne on paukahtanut Public Health Programin ensimmäisen kurssin nopat ja viimeisimpänä EAN:n nopat. Thank the everything, se tentti meni läpi! :D tosin säälittävällä arvosanalla 1/5. Suoraan sanottuna, vähäisestä lukumäärästä huolimatta, mä vähän ihmettelen tota noin alhaista arvosanaa. Tentti tuntu omasta mielestäni menevän ihan suhteellisen hyvin, ja mulla oli jopa ihan hyvä mieli sen jälkeen. Ihan vaan oman onnellisuuteni vuoksi ajattelin, että käyn katsomassa paperiani, että mikä siinä oikein meni vikaan. :S Uusintaan tuskin lähden, aika sama se oikeastaan on, ja kuten sanottu, oon superonnellinen ettei sitä tarvitse lähteä uusimaan. Mutta jälleen kerran hieman lähempänä valmistumista. :DD
Tänään olikin sitten ensimmäinen koulupäivä loman jälkeen. Olipas jännä olla takas taas, toisaalta ihan kuin ei ikinä olisi ollutkaan poissa, ja toisaalta aivot tuntui suorastaan sulaneen loman aikana. Ai mikä reiden isoin lihas? Ai mikä hermopunos? Jaa että nää nervus medianus, nervus radialis ja nervus ulnaris teki jotain mikä liitty ranteeseen. No niin varmasti juu! Huomenna mennään vielä ihan luentojen voimin, mutta ylihuomenna alkavat jo nivelpunktiohetket vainajien seurassa ja sitä seuraavana päivänä onkin sitten ensimmäinen aidonoikea dissektio. Odotan kyllä valtavalla jännityksellä, tavallaan ajatus tuntuu kutkuttavalta ja tavallaan todella inhottavalta. Luulen, että eniten jännittää tilanteen uutuus ja se, ettei todellakaan osaa sanoa miten reagoi. En ole koskaan varsinaisesti nähnyt kuollutta ihmistä, koska niissä hautajaisissa joissa oon ollu, on ollu arkku kiinni.
Ulkona on muuten upea sää, vaikka onkin helvetin kylmä (pukeutumisestahan se vaan on kiinni, myhmyhmyh) :D Koulun maisematkin näytti tänään aivan mielettömän kauniilta, pitänee ottaa kamera mukaan josko sais kuvaa aikaiseks. Aikamoinen winterwonderland. Nyt painun tekemään ruokaa Y:n kanssa, joka on loistavana miekkosena tullut tänne Kupioon mun kanssa, ettei mun eroahdistus suurene uusiin mittoihin. :) mulla on ihana mies. <3
kuvat taas kerran weheartit ja googlen kuvahaku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti