25. huhtikuuta 2012

I has a new phone

Jeeeee, mun lelu on täällä (tai oli jo viime viikolla) ja eilisestä lähtien viimeinkin käyttökelpoinen. Ah ja oh, huokailen täällä sekä sen ihanuutta että sitä miten teknologisesti totaalisen kyvytön mä oonkaan. :D Siis ihan oikeesti, mun isäpuoli sanoi et toi puhelin on tarkoitettu blondeista blondeimmille. Ja mä olin ihan sormi suussa eilen. :D ja tänään luennolla yritin vähän whatsappata ja hups, yhtäkkiä avaankin Spotifyn ja sieltä alkaa kovaan ääneen soida Lana del Rey. Ihan kauhee hetki, ku mä yritän näppäillä kaikkia mahdollisia painikkeita ja mikään ei auta ja luennoitsijakin hiljenee ja kaikki katsoo. :D Jouduin nolona vaan nauramaan ääneen että "Sori, mul on uusi puhelin enkä osaa käyttää tätä yhtään!" Haha.

Nyt mä haluisin suojella tätä mun uutukaista lapsukaista elämän kolhuilta ja kauheuksilta. Joten tää tietysti tarvitsee suojat ja ah millaisia suojia halajaisinkaan. :D Nää seuraavat on niin makeita etten kestä, näin jossain tällaisia Kris Taten paitoja, mut ne oli musta vähän liian villejä, mut tällaisissa pikkukuorissa niin ööööööööö lämpenen. :)





Toinen mitä harkitsin oli ihan tavallinen nahkainen suojakotelo, joita löytyy esimerkiksi Costolta (ja varmasti kyllä monesta muusta, huomattavasti halvemmasta paikasta... sitä vaan yrittää toitottaa itelleen eettisyyttä, kestävyyttä ymsyms) Ja kolmannet suojat joihin mun huomio erityisesti kiinnitty oli jo jonkin aikaa sitten Natan WTD-blogissa esitellyksi tulleet Lastu-puukuoret. Eettistä, kestävää, suhteellisen halpaa... Ehdottomasti laitettava korvan taakse nämä!
Nyt vaan siis oottamaan, että mun pankkikortti ei itkis melkein ääneen joka kerta ku yritän maksaa itelleni edes lounasta yliopistolla. :D oi Hullujen Päivien palkka, sinua odotetaan kovasti.
kuvat otettu Kris Taten sivuilta ja Lastucasen sivuilta

4 kommenttia:

  1. kyllä kyllä, koteloitahan myydään ihan missä vain, halvemmallakin. itse just bongasin työkaverin coston nahkakotelon, joka on ollut käytössä jo piiiitkään. ai että kuinka hienon näköiseksi oli patinoitunut! sen sijaan mun h&m:n nahkakotelo (siis ihan nahkaa, ei "nahkaa") on vain kulunut käytössä rumaksi (galaxy ei aikoinaan mahtunut mihinkään hienoon pussiin, niin oli pakko ostaa edes joku). suosittelen panostamaan noiden kohdalla todellakin laatuun, joutuu nimittäin aika kovalle koetukselle. _suoja_kotelohan on kyseessä.

    niin ja btw, lastua ja coston pussia voi käyttää myös yhdessä! niin ja pojat siellä coston toimistolla ainakin kaikki tekevät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimenomaan tota mietinkin, että jos vähän sijottais niin se näyttäis kivemmalta huomattavasti pidempään, eikä tarvis muutamassa kuukaudessa olla ostamassa heti uutta, kun vanha on kulunu sen näköiseks et olis kulkeutunu ruuansulatuskanavan läpi. Mä kuitenkin huomaan heitteleväni tota uuttakin puhelinta mun laukussa ihan miten sattuu, joten tärkeetähän se olis suojata ja hyvin.

      Haha, ihan totta kyllä, voishan noita yhdistellä vaikka millä mitalla... Pakko nyt siis vaan maanitella pankkikorttia heräämään henkiin. :)

      Poista
  2. Voi vitsi kun repesin :D Kuvittelin nyt ton luentotilanteen, aika kamalaa :D
    No mikäs puhelin sulla nyt on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iPhone 4S, jota tässä pikkuhiljaa opettelen käyttelemään. :D ja toi luentotilanne vaan oli loistava muistutus siitä, miks lukiossa sain arvotittelin "Blondein ei-blondi" :D

      Poista