17. maaliskuuta 2012

Paha mieli netistä ostettuna

Mä oon suhteellisen huono pitämään mun puolia. Y tuppaa sanomaan, että jos mä oisin puu, ja joku törmäis muhun, niin mä silti pyytäisin anteeksi. Tää ei tarkota, ettäkö mun yli vois kävellä ihan miten sattuu, mutta mun on esimerkiks vaikee sanoo kellekään ei, ja jos joku tekee mulle pientä vääryyttä, niin mä yleensä oon tullu siihen tulokseen, että pääsen helpommalla kun vaan hyväksyn kohtaloni.

parit superkivat kehykset kavereiksi jo olemassaoleville

sisällä olevat kuvat ostin Taikin joulumyyjäisistä toissajouluna
Tilasin helmikuun alussa Urban Outfittersilta paketin. Odotin sitä vaikka kuinka pitkään saapuvaksi, ja sitten huomasin linkin sähköpostissani, josta pystyi seuraamaan paketin kulkua. Huppista, se oli tullut Kuopioon 14. helmikuuta, ja nyt elettiin jo maaliskuun alkua. Mitään ilmoitusta asiasta ei ollut tullut. Yritin ottaa yhteyttä Urban Outfittersiin. Sieltä ei tullut mitään vastausta. Kävin postissa. He eivät tienneet mitään paketista. Sitten tajusin lähettää firmalle joka hoiti kuljetuksen sähköpostia. "Joo me ollaan lähetetty ne postin kautta, eli en tiiä miks sulle ei ole tullut postipakettia." Aha. Kävin uudelleen postissa, mutta ei ne vieläkään tienny mitään. Tässä vaiheessa mulla meni totaalisesti hermo ja nyt soitin kuljettaneelle firmalle, että MITEN voi olla, että ne ei tiedä mistään mitään. "No täällähän ne on koko ajan ollu, ja jos et tuu ylihuomiseen mennessä hakemaan, me lähetetään ne takaisin Englantiin." Aha taas. Eilen kävin paketin hakemassa, ja onneksi kaikki oli aikalailla sitä mitä haluttiin, vaikka kyllä vähän murisutti.

maailman paras ostos, maatuska-munakello!
no onhan se nyt pirun hieno! :D
Samaan aikaan helmikuussa tilasin myös seinätarran. Siitäkään ei ollut kuulunut mitään! Tiedustelin tätä samaan aikaan kun olin toista kertaa yhteydessä UO:ta kuljettavaan firmaan, ja olin aika hiilenä. Kun myös tässä tapauksessa minulle ilmoitettiin, että a) seinätarra oli lähetetty jo takaisin Saksaan b) jos haluan että se laitetaan uusiksi Suomeen pitäisi minun maksaa 20 euroa, mulla musteni silmissä. :D Miten voi tällä lailla kusettaa asiakasta?! Lähetin vastaussähköpostissani lyhyen ja ytimekkään viestin, jossa ilmoitin, että koska en ole saanut minkäännökäistä ilmoitusta heiltä tai DHL:ltä, jonka olisi pitänyt tarra toimittaa, en aio maksaa senttiäkään ja haluan että tarra toimitetaan minulle ovelle. Takaisin tuli anteeksipyytelevä viesti, jossa minulle luvattiin toimittaa tarra mahdollisimman nopeasti.

vuosipäivälahja Y:lle: maailman hienoin teeppari, myös sen mielestä!

Mä harvoin tilaan yhtään mitään netistä, koska nimenomaan tällaiset tapahtumat mua pelottaa; joku voi kusettaa, tuote voi hävitä, mennä rikki... Ja nyt kun ensimmäistä kertaa uskaltauduin jotain tilaamaan, saan kaksi huonoa kokemusta kerralla. :D Jäänee siis viimeiseksi kerraksi ainakin ulkomaisten firmojen kanssa, möyh. Nyt vielä kun saan tuon allaolevan kuvan ripustettua seinälleni, niin sitten voin rauhassa hengähtää. :D
Tämän päivän valitukset tarjosi Urban Outfitters, dpd, k&l Wall Art ja DHL.
kuvat: memyselfandI ja Wall Art

4 kommenttia:

  1. Mistä toi T-paita löytyi? Tosi siisti, luulen että mun siippani myös arvostaisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. T-paita on myöskin Urban Outfittersilta, http://www.urbanoutfitters.co.uk/page/home&setlocn=eur <- sieltä vaan nettikaupasta jos vaan vielä on. :)

      Poista
  2. Hei, mistä ostit munakellon? Helsingissä tietämässäni liikkeessä nää oli loppu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munakello on myöskin Urban Outfittersiltä, netistä tilattu siis. :)

      Poista